A N T O N I A

The boys are back in town...

Kategori: allt möjligt

Hihi, känner att jag är busig och inte håller ett skit jag säger/har sagt idag.
Jag som inte skulle äta tjockissaker på vardagar, men ändå gick både mcd, sjuttio liter chips och dip OCH en munk ned i magen.
Jag skulle städa mitt rum i alla fall halvrent, jag fick bort 3tröjor och lite underkläder, vilket är ungefär 0.0004% och inte 50% städning av rummet.
Jag skrev till Andreas att jag skulle sova för en timme sedan, ja så gick de med det. Här sitter jag och är yrvaken, hungrig börjar jag också bli. Haha, fyfan. Efter all skit som redan åkt ned i magen.

Jag får inte träffa Andreas förrän skolan börjar igen, suger. Jag får inte träffa många från klassen, suger. Klassen äger, kanske, typ, eller ah.

Drömde en hemsk dröm i natt också, den var äcklig. När jag vaknade ville jag ta en timlång dusch. Fy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: