A N T O N I A

kilo efter kilo,.

Kategori: allt möjligt


min aptit är borta, den försvann nog med dig.
jag som annars levde för mat, älskade mat.
visst gör jag det fortfarande, men jag känner ingen hunger.
på ett sätt är detta bra, för nu blir det byebye kilon.
men jag vill kunna äta som jag brukar, för jag mår bra av mat.

jag såg just en bild på mig från sexan typ,.
jag tyckte att jag var så sjukt tjock och äcklig.
seriöst, vafan tänkte jag med?
JAG HADE SKITSNYGG KROPP!?
jag skulle kunna offra nästan vad som helst för att få den kroppen tillbaka.
bild kommer antagligen senare...

btw mina nyårslöften har ni inte fått höra än,.
1. gå ner 10 kilo
2. bli socialare
3. ta fotografering mer seriöst
4. få ett stadigt liv i ren allmänhet.

okej, vet inte riktigt om man får ha mer än ett?
eller man bestämmer själv, och ah...

Kommentarer

  • David säger:

    Du kommer lätt att klar dina nyårslöften

    2009-01-15 | 15:28:02

Kommentera inlägget här: