A N T O N I A

tjut och brus,.

Kategori: allt möjligt


jag sover bort mina dagar, för att veta om någon saknar mig.
varje dag är det lika tomt som innan.
det är ingen idé att jag försöker, det är över, du vill inte ha mig.


missbrukstema imorgon, ser fram emot det.
för det första får vi själva bestämma hur långa dagar vi vill ha.
för det andra ska vi på studiebesök.
i fredags ringde hanna någon per som jobbade på ungdomsenheten, men han som svarade hette tydligen thomas.
nu ska vi träffa någon thomas i bessemers kafeteria imorgon, klockan 11.30...
jag är lite rädd, vet fan inte vem personen är. men jag hoppas att vi får reda på nåt.
seriöst, till alla som går i åttan nu och ska ha missbrukstema nästa år..
välj inte datamissbruk om ni är lata på att hitta fakta mm. för det är inte lätt.
fyfan vad vi har ringt runt, johanna ringde tom. kommunen. haha skitsöt.

på fredag ska jag till sjukhuset, kommer säkert ta hela jävla dagen.
ska få elektoder på huvudet typ, och höra en massa ljud, eller nåt sånt.
jag hatar allt som har med sjukhus och hörsel att göra, blir så jävla nedstämd.
varje gång får jag veta att min tinnitus är värsta ovanlig, och extra extremt ovanlig för att vara i min ålder.
och sen min hörselnedsättning...
JAG ÄR SOM ETT JÄVLA MUSEUM FÖR ÖRONLÄKARE!?
ajah, får redan nu börja göra mig beredd på alla slags besked och göra mig beredd på de 234123423 läkarna som kommer komma fram till mig och fråga alla möjliga frågor, fast jag inte är deras patient.
alla öronläkare är så sjukt intresserade av mig, asjobbigt.

ska sova bort lite mer av dagen, ingen idé att vara vaken nå mer,.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi äger juh på missbrukstemat xD

    2009-01-12 | 19:32:53

Kommentera inlägget här: