A N T O N I A

muskler väger ju,.

Kategori: allt möjligt


hola, me llamo antonia.

jag är glad, en massa glad. josé gav ett glädjande budskap till hela klassen, vi slipper göra nationella i spanka.
hela klassen skrek ja, så nu vågar han nog inte ändra sig heller. om han nu hörde att vi skrek?
btw, david lämnade en söt kommentar om att jag lätt kommer att klara mina nyårslöften.
det är bra att någon tror det, för jag tror iaf att jag inte kommer att klara löftet med kilona..
fast jag bryr mig inte om vikten, eftersom muskler väger mer än fett och jag ska träna så att jag blir smal.
träna betyder muskler, muskler betyder kilon.. eller ah, ni fattar.

snart är det dags att välja gymnasie, jag vet vad jag vill gå.
andreas och maria, MEDIEPROGRAMMET HERE WE COME!?


Kommentarer

  • David säger:

    Vad har du sökt mer än media??

    2009-01-17 | 22:44:29
  • andreas säger:

    HÄR KOMMER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! indie.

    2009-02-12 | 14:03:23
    Bloggadress: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: