A N T O N I A

jag köper lök?,.

Kategori: allt möjligt


i några veckor nu har jag vaknat klockan 8, eller tidigare, av att vi har folk här som bygger om vår entré.
inte nog med att de låter som bara den av snickarna, nu har det kommit elektriker som fixar ledningar lite överallt i huset.
trodde aldrig att jag skulle somna om efter att blivit väckt imorse. tillslut somnade jag äntligen om men väcks igen av att de spelar kort, medan de äter lunch, och de typ skriker..
-JAG HADE TRE TREOR LÄNGST NER
- HAHAHHAHHAA
- JAG HADE TRE JÄVLA TREOR LÄNGST NER
- HAHAHHAHAHAHAHAHA
tack för den vilan pojkar.
menmen, somnade äntligen om, kom ur sängen vid halv ett.


gårdagen
försöker fatta mig kort, typ.


drog till ica för att möta sara och hanna, höhö. de var lite för snabba för mig, hade redan handlat när jag kom.

drog vidare till hanna, väntade in jocke, jossan och eric och drog sedan vidare till hedåsen.

när vi kom fram var redan per och mattex2 där, på väg att bli lite glada i hatten i guess.
de hittade en fiskmås som de trodde var död, de skulle peta på den men någon kom på den, enligt sig själv, brillianta idén att hälla öl på den. den var inte död. senare på kvällen gick/sprang jocke efter fiskmåsen, den dog. jag tror att den fick en hjärtinfarkt eller nåt. hanna döpte honom till greger och sörjde en smula tror jag.
mitt i när vi satt där kom en kille och tvättade händerna, och sara började prata.
sara: HEJHEJ
han: hej
s: VAD HETER DU?
h: i'm from the netherlands..
s: vaaaa?
h: i'm from the netherlands..
erik: heineken, amsterdam
h: yeahyeah, heineken..
h: *säger något otydligt*

s: BYEBYE
sara körde lilla dissen där, haha.
senare på kvällen kom han tillbaka, med sina vänner.
vi satt och snacka, eller, per satt och snacka med dem om allt möjligt. låt oss säga såhär, per hade en historia för allt, tom vädret och mando diao. haha.
haha, de enda jag minns namnen på är dan och sander/xander (palla stava).
sara skulle lära dessa två killar svenska.. mission faild.
sara: say jag vill ha kuk i mig
dan: what?
s: jag.. vill.. ha.. kuk.. i.. mig..
dan och sander: jag.. vill.. ha.. kuk.. i.. mig..
kille i bakgrunden: HAHAHHAHAHAHAHHAA *säger nåt till killarna*
d: HAHAHAHHAA
sedan fick sara snacka sig ur situationen hon just satt sig i. tydligen kunde 2 av dessa 4 killarna svenska. yäyä lyckat sara.
sara bjöd dem på fittbollar, pussyballs, och fick tala sig ur den saken också, hahaha.
sen var det deras tur att lära oss snacka nederländska.
de sa en fras och efter vi sagt den säger jag: jag köper lök?
alla runt mig började asgarva, sedan fick vi veta vad vi just sagt, vi hade sagt något i stil med: jag skiter på min flickvän. eller något sånt. eric sa att jag trodde att de sagt jag köper lök, lagomt pinsamt när de dog av skratt.
sedan talar vi inte mer om vad som hände den kvällen, kan bara säga att den var toppen på toppen,.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: