A N T O N I A

virrpanna,.

Kategori: allt möjligt


jag tänkte börja med att ursäkta för min oaktivitet, men det händer inte mycket nu för tiden.
sitter mest här hemma och nördar dator eller städar rummet.

såg på film i fredags med hanna och johanna, det var mys.
filth and wisdom
nick and norahs infinite playlist
wild child

måste säga att nick and norahs är ett av guds sju underverk, så sjukt söt.

idag blir det nog mest till att städa rummet och duscha, kanske drar ut och går en sväng med någon, kanske annika.
för er som inte redan visste drar jag den 3 augusti, asskönt.
ska typ handla sönder, tror jag.
kanske ska dra in en sväng till krakow och hälsa på min mammas kusin, deras son är nåt år äldre än mig, mamma tycker att det kan va kul för mig att träffa folk i min ålder.
shuuuure, sist jag träffade honom var jag typ 7-9 år och översocial.
nu är det nästan 10 år senare, och jag är förbannat feg och rädd för att närma mig folk, speciellt om de inte pratar samma språk som en själv.

kanske införhandlar en ny dator imorgon som jag kan ta med, så att jag kan hålla er update om hur jag har det,.
wihuu min pappa är söt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: