A N T O N I A

grisen my friend,.

Kategori: allt möjligt


kom nyss hem efter att ha chillat på grisen med snyggsara och snyggjohanna.
men innan grisen blev det en tur till kära gamla statoil, sara var hungrig.
tjock som jag är köpte jag mig den största chokladen jag kunde hitta och en läsk,
gott var det iaf, det som räknas typ.
sedan tog vi världens omväg till grisen för att johannas cykel gick sönder tidigare idag, ekrarna sticker åt alla håll och kanter och bromsen är totalt väck, haha så vi fick ta vägar utan backar.
när vi satt på grisen kom ingen mindre än johan förbi med ett helt följeslag.
johan var som vanligt negativ till vår tillvaro och grimaserade illa när han såg att vi satt där.
inte ville han med och gå på bio heller, bara om vi ser bruno.
hm, får nog offra mig lite och gå på den med honom.
efter att ha blivit sönderbitna av både mygg och knott drog vi hem.
strax innan vi drog fick jag och johanna oss ett varsit gott skratt.
alla har nog hört bag in da box, om inte så är ni efter.
sara har hela tiden trott att låten handlar om en bög, vilket det absolut inte gör.
puss på dig sara!
imorgon blir det chill med snyggsara och snyggjohanna igen.

nu blir det tv my lovers.




Kommentarer

  • Johan säger:

    Vadå negativ?

    Inte så kul när sara häller 5 liter förolämpningar över än.

    Och bangen går före alla biofilmer i världen, så det så! :)

    2009-06-29 | 01:02:46

Kommentera inlägget här: