A N T O N I A

hejdå choklad,.

Kategori: allt möjligt


usch, såg mig själv i spegeln nyss och ställde mig på vågen.
känner att jag borde minska några cm.
fatta mig inte fel, jag tycker att kurviga kvinnor är skitfina men mitt fett sätter sig tyvärr på fel ställen.
jag önskar att jag hade en sån kropp där kurvorna sitter där dom ska och inte allt sätter sig på rumpan och magen.
jag skulle kunna döda för en sexig och kurvig kropp, men min är tyvärr bara hängig och fet.
på måndag ska jag försöka börja att få en snyggare kropp. men jag ska inte banta direkt.
ska fortfarande äta det jag gillar, fast lite mindre, och träna mer.
så hela lördag och söndag får jag passa på att trycka i mig sötsaker.
wish me luck,.



                                         sexiga kurvor, ja tack


Kommentarer


Kommentera inlägget här: