A N T O N I A

det naturliga sättet?,.

Kategori: allt möjligt


håller på att prata om sex med en bunt människor just nu.
jag ställde frågan om två tjejer strular jättemycket och fingrar varandra, räknas det som sex?
de flesta har sagt nej, eller "det beror på".
så de menar att alla lesbiska tjejer dör oskuld?
det här går inte ihop i min hjärna.
lika kommentaren "det naturliga är att stoppa in en penis i vaginan".
HUR FAN VET MAN DET?
jag gissar på att det första sexet en människa hade var onani.
alltså måste onani vara det "naturliga" inom sex?
fast fick även kommentaren "biologiskt sätt så är man oskuld, men det psykiska bestämmer ju".
liksom, hej jag heter britt-inger och jag är 67 år och lesbisk. jag har varit med en massa tjejer men är biologiskt sätt fortfarande oskuld?
nej, ni hör ju själva hur det låter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: