A N T O N I A

rise and shine,.

Kategori: allt möjligt


pratade med anton igår.
mysigt att höra hans röst igen.
känns som att det var ett tag sedan nu.
blir antagligen att åka till honom på sommarlovet.
rätt tidigt, annars kommer det aldrig att bli av.
och blir det aldrig  av kommer jag att bli ledsen i mungipan.

idag såg vi förövrigt klart på tristan och isolde, jag grät på slutet.
btw, han som spelar tristan och han som spelar han på m.. (haha har glömt hans namn) kanske är hur good looking som helst.
gjorde vedaskelabb på kemin också, tog ett år innan vi hittade vedaskan.
tack vare johan vi hittade den också.

nu ska jag plugga vardagskemi, som jag egentligen inte orkar.
men jag är tvungen att göra klart skiten, hoppas på att få ett MVG när det är klart.
ikväll ska jag glo sönder på criminal minds, har inte sett det på över en månad. snacka om att jag höll på att bryta ihop, finns inget bättre program.
matthew liksom, grr.
haha, nej men..
imorgon kommer cd till skolan, slut på lugnet...




Kommentarer


Kommentera inlägget här: