A N T O N I A

tu y yo, yo y tu,.

Kategori: allt möjligt


nationella i matte idag, kände att det inte gick så bra som jag hade kunnat önska.
hoppade över två uppgifter på en såndär a,b och c. a fixade jag nog. men b och c försökte jag inte ens kladda ner något på. så svårt var det.
johan hade gjort skönaste saken, han hade ritat en kanin och ett hinder och skrivit "HOPP!"
det kändes bra när han sa det, för det första var det uppmuntrande, för det andra var det skönt att fler inte fattade något och för det tredje fick det mig att skratta.

jobbade vidare på miljötemat idag, och jag skulle leta information om vad man gör med gammal/överbliven medicin.
jag letade överallt på apotekets hemsida och tillslut skickade jag ett mail för att jag inte hittade någon information. precis när jag skickat det hittade det jag sökte och skämdes lagomt mycket när jag fick svar. de måste tro att jag är dum i huvudet. tog en paus från min grupp och deltog i hannas. de verkade ha så sjukt mycket roligare.
när jag kom in hade markus och nikolay gjort en fin och extremt mogen liten uppsats om snoppar, med bilder och allt.
MVG från mig till er killar.

imorgon börjar jag inte förrän klockan 10, känns skönt.
få se om jag ens är tvungen att dra till skolan på torsdag.
det borde vi, så att vi kan träna tillsammans hela gruppen..
en timme eller så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: