A N T O N I A

wrooomwroooooom,.

Kategori: allt möjligt


idag var jag på lovén trafikskola och anmälde mig till att ta kort till lättmc.
jag är livrädd.
syntestet var ju lagomt kul, fick gå in i ett rum där det satt tre killar.
ALLA vände sig om och gav mig värsta arga blicken, typ som om att jag inte får vara där och ta körkort?
ååh, jag blev så arg, plus att den ena killen tydligen hade tittat på mig hela tiden när jag satt där. för när jag vände mig om satt han och råglodde med lite öppen mun sådär. han skrämde mig.
nu ska jag iaf få hoppa in i en teorigrupp på måndag, de har redan haft en lektion, vilket suger. jag ska göra en läxa som de tydligen fått, uppfattade inte riktigt vad min läxa var. menmen.

anton svarar inte på sms, har inga pengar så att jag kan ringa heller.
fan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: