A N T O N I A

i know you love me, nooot.

Kategori: allt möjligt

Jag har fått en varning om att om jag inte är på nästa ind.-val kommer jag att få en ig-varning. JÄTTEKUL! inte.
Jag kan inte rå för att jag ALLTID är sjuk i början av terminen, okej det har gått ett långt tag på terminen nu. Men höstterminen är alltid värst, blir lätt sjuk och allt. Min rektor och alla mina lärare tror säkert att jag är en skitdryg elev som aldrig är i skolan för att jag hatar den och allt där till. Men så är det inte, inte alls. Jag tycker om skolan, haha helst ärligt. Jag tycker att det är kul att vara i skolan, speciellt nu med mina nya klass, alla har fet humor. Jag tycker om att ha höga betyg för att man då märker att man inte slitit i onödan. Så från och med nu mina vänner kommer jag vara i skolan även om jag är magsjuk, har 40graders feber och migrän. Jag skiter i allt som har med ordet 'sjukanmälan' att göra och pluggar upp mig totalt. Fifään va skönt det ska bli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: