A N T O N I A

POP! goes my heart

Kategori: allt möjligt

Idag mina kära vänner är det Fredag den 13. Det märks..
Jag vaknade runt halv nio av att telefonen ringde, jag kunde inte lyfta min arm. Fick panik och trodde att jag var förlamad, sedan kom jag på att jag har vaccinerat mig. Tack vare vaccinet har jag fått jätteont i huvudet och jobbigt att andas, inte kul. Men hellre mår jag lite dåligt nu än jättedåligt sen.
Jag måste duscha idag, har ingen aning om hur jag ska tvätta håret. Jag får antagligen be mamma om hjälp, haha eller nej. Jag får försöka tvätta håret med en arm, vänster. Herregud, man har inga muskler i vänster arm har jag märkt, den är ju nästan förlamad. Det är tur att det finns musik, förgyller min dag med musik från music and lyrics och.. tro det eller ej, DARIN!
Sjukt mycket minnen från syslöjden där nu.

Ikväll blir det antagligen att mysa med film och tjocka i sig chips och godis med snygga tjejer. Jag vill se en skräckfilm, det är ju trots allt fredag den 13, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: