A N T O N I A

svininfluensa? nää.

Kategori: allt möjligt

Nu är det säkert, imorgon kommer min älskade sötmamma hem. Hon kommer inte bara till Gävle sjukhus utan hon kommer hem hem, sjukt glad tjej här hemma! På lördag blir det att åka iväg med mamma och handla present till pappa, det är ju farsdag på söndag, och köpa skor till mig själv. Kan någon säga mig varför ALLA kängor jag vill ha kostar 999:-? Inte över, inte under utan EXAKT 999:-
Högst på önskelistan ligger såklart ett par drmartens, men ah, haha priset. Därefter kommer mina älskade pettson-skor från Scorett. Men med tanke på min JÄTTEBRA EKONOMI så blir det antagligen budgetversionen från H&M.

Antonias immunförsvar är på topp känner jag, sjuk idag igen, men imorgon blir det antagligen skolan får vi hoppas. Jag blir tokig av att inte träffa människor.
Nej, nu ska jag söka igenom alla dessa få kanaler vi har på vår halvtrasiga tv och hoppas hitta nåt som är värt att döda tid med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: