A N T O N I A

clownglass, dudududududu, i like it!

Kategori: allt möjligt

Sitter och tittar på Kenny Begins, åh vad jag tycker om den. Jag minns när man var liten och höll på att kissa ner sig för att man var så rädd när de gick nere i gångarna under skolan och letade dr deo. Plötsligt så kom det en zombie, och en till och en till. Jag var så rädd att jag satt och blundade. Filmen är helt underbar den också. Dock förstår jag inte varför det är så mycket småbarn som tittar på det, de upplevde ju aldrig Kenny under sin glanstid på 90-talet. Johanna och jag var och såg utställningen i Stockholm, alldeles för mycket "mindreåriga" och tyvärr väldigt få i min ålder. Såg ett gäng med killar som kanske var närmare 20 dock, det var kul.
Bjuder på fetaste bilden för dagen, har kommit fram till att jag ser ut som en kanin när jag ler. Haha. Btw, titta på koftan jag har på mig. Har äntligen köpt min älskade kofta. Asmysig, tummen upp!

Kommentarer

  • therese säger:

    asså ante . efter varje bild du lägger ut på dig själv så skriver du typ ; ser ut som en jävla bajskorv på bilden, igronera min fula näsa , eller nått sånt . sluta med det , du är hur jävla fin som helst , du behöver inte säga ursäkta för att du lägger ut en bild på dig själv ? det är bara snällt med lite ögongodis :)

    2009-10-11 | 15:56:01

Kommentera inlägget här: