A N T O N I A

fubar,.

Kategori: allt möjligt

Jag sov inget i natt heller, nu har jag inte sovit något fyra nätter i rad.
Sjukhus suger snopp, de bryr sig inte om att man har problem.
FINNS INTE DE TILL FÖR ATT HJÄLPA? nej tydligen inte.

Eftersom att jag sov sådär tio minuter i natt så blev jag hemma från skolan. Sov ungefär två timmar under dagen allt som allt. Plus de tio minuterna då. Spenderade dagen framför tvn. Tyckte att det var dags att öppna saving private ryan, en av mina favoritfilmer. Jag var på precis rätt humör för att se den idag, vilket gjorde den ännu bättre.
Mamma frågade inte ens varför jag var hemma så tidigt idag, hon satte sig bara ner bredvid mig och tittade på filmen medan jag lät tårarna rinna ikapp med filmen.
Om jag inte får sova något i natt tar jag livet av mig, typ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: