A N T O N I A

penn-string.

Kategori: allt möjligt

Dagen har varit helt galen. Första lektionen var engelska och alla var lagomt trötta och oengagerade. Min penna och min mobil fick analbakterier på sig och mina nycklar fick pungsvett, tackar för det. Efter engelskan var det idrott, men efter gårdagens dans var inte mina ben på topp. Jag snackade med Lars och gick sedan hem till Marre. Dock hittade jag inte, haha så hon fick gå ut och hämta mig, rätt nyvaken sådär. Hur söt som helst :)
Satt och snackade och drog sedan till skolan, käkade äcklig och slemmig mat och sedan var det datakunskap. Missade dock hela då jag fick sitta i en timme och prata med skolsköterskan, haha.
Sista lektionen var nog dagens höjdpunkt, jag skrattade så att jag grät. Vi hade skapande verksamhet och alla var lagomt övertrötta. Cecilia mimade fint med i låtarna och alla andra var lagomt flamsiga. Andreas skratt var underbart när han filmade Cecilia.
Efter skolan satt jag mig i soffan och tittade på tv, somnade efter ett tag. Mamma väckte mig halv sju och tvingade i mig mat. Sedan dess har jag bara suttit här, kan inte röra mig och börjar få feber.
jag orkar inte bli sjuk igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: