A N T O N I A

dreadfucking, ehe.

Kategori: allt möjligt

Sitter och läser en helt sjuk tråd på internet som handlar om.. intimhygien?
Det hela började med att en kille snackade om att vi tjejer luktar gammal mögelost i fittan, och en kille sa att vi luktade gott. Sedan kom en bunt tjejer och skrev att killar inte luktar hallon direkt, och att han måste hittat alla sina tjejer på gatan om ALLA luktat illa. Helt plötsligt började alla snacka om flänsost för att en kille skrev att han tycker att det är tjejers plikt att slicka bort den. Alla tjejer blev skogstokiga och skrev att det är så jävla äckligt när killar har flänsost och att han kunde ju slicka en tjej som inte duschat på en månad om han tycker att det är så kul. Helt plötsligt börjar alla snacka om att äta konkelbär?Tillslut mådde jag så illa så att jag var tvungen att sluta läsa.
Om ni undrar varför jag skrev detta.. Jag vill förgylla eran vardag med sjuka samtalsämnen. Haha nejdå, jag tänkte bara att jag skulle dela med mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: