A N T O N I A

emo, emd. fan samma sak.

Kategori: allt möjligt

Jag orkar helt enkelt inte.
Mobilen ringde som vanligt imorse, och precis som jag trodde satt febern kvar. Jag bara vände på mig och somnade om, sa inget till pappa som antagligen kommer att bli jättearg för att jag inte har varit i skolan. Men allt är deras fel, mina föräldrar. Visst, jag älskar dom hur mycket som helst, men varje gång jag är sjuk tvingar de mig att gå till skolan i alla fall och det hela slutar med att jag blir sjuk mycket längre än vad jag skulle behövt om jag stannat hemma från hela första början.
Jag orkar knappt leva längre. Allt är allmänt jobbigt och att det finns folk som ser ut precis som dig bryter ner mig allt mer för varje dag. Jag vill dunka huvudet i väggen, smeta ut hjärnan över väggen, tills du försvunnit ut ut mitt huvud. Allt är bara för mycket just nu, därför söker jag glädje i allt möjligt, tänker på helt konstiga saker, allt för att orka mig igenom dagarna.
Nästa vecka är det höstlov, jag ska göra allt för att tvinga ut dig ur mina tankar. Måndag och tisdag ska jag jobba, på onsdag är det bio med ku och det blir antagligen lan onsdag och torsdag..
Fredag är räddaren i nöden. På fredag åker jag bort, miljötinget 09 tillsammans med Johanna. Jag håller tummarna för att det blir askul. Om inte tar jag livet av mig, nästan,.

Om ni undrar över titeln..
Man blir fan emo av att lyssna på EMD, ehe (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: