A N T O N I A

.

Kategori: allt möjligt

För er som inte verkar fatta att man kan stanna hemma från skolan för att man mår dåligt psykist, jaa.. chacha men så är det nu för tiden.
Stannat hemma två dagar, sa till mamma att jag var sjuk. Visst är jag sjuk men inte så sjuk att jag egentligen skulle behöva vara hemma.
Jag blir tokig för att min hjärna inte vill sluta tänka på dig, varför kommer du ständigt upp i mina tankar? I natt hade jag en helt sjuk dröm, drömde om flygande motorcyklar och allt möjligt, ingen du. Men mitt i allt är du där i alla fall och gör mig lika ledsen som alltid när jag vaknar. Och nej, detta är inte den enda anledningen till att jag mår dåligt, har en miljon mer på lager. Men du är en av dem som jag vill bli av med mest. Försvinn bara. Du har raderat mig totalt, varför kan jag inte radera dig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: