A N T O N I A

higher.

Kategori: allt möjligt

Jag har lyckats sträcka båda mina lår, bränt båda mina knän och typ gjort illa båda mina ljumskar. Snacka om att vår dans är galen. Vi ska kicka framåt, bakåt och sedan ner i spagat på golvet. Allt i ett, helvete vad min kropp ömmar nu. Jag undrar redan vad vi ska ha på oss på uppvisningen, haha nästan det som är roligast. Förra året hade vi inga roliga kläder, hoppas på ett riktigt uppryck i år. Med tanke på låten, och dansen, borde vi ha helt galna kläder. Eller typ, svarta tights och en svart tight tröja. Sedan band/sjalar i skrikiga färger. Haha det är i alla fall vad jag får upp i mitt huvud när jag ser dansen framför mig.
Nej, nu ska jag trycka i mig te och sedan sova. SKÖNT!

Kommentarer

  • Louise säger:

    ingaaa sjalar! då är jag int med :(:(:(:(:(

    dansen 'ger juuu, man får ju värsta mycket energi, skulle kunna springa 300 varv runt jorden, heeeelt sick! ägeeeeeeeeer! onsdagar ÄÄÄÄGER"!!!!"! fattar inte att jag tänkte sluta på dansen, seriiii då skulle jag aldrig förlåtit mig själv.

    men nu är det torsdag. och det äger inte. suck.

    2009-10-08 | 09:15:28
    Bloggadress: http://louisenilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: