A N T O N I A

ingen kan känna sig nere med en ballong?..

Kategori: allt möjligt

Jag har en sån extremt tjockisångest just nu. De tre senaste dagarna har jag inte gjort något annat än att äta konstant. Inte är det bra saker jag äter heller, nej bara en massa skit fullt med kalorier och fett och socker och allt vad det nu finns. Jag är är tydligen överviktig och bör gå ner 2.44 kilo för att bli normalviktig. Definera ordet normalviktig, tack. Dags att typ gå ner minst fem kilo i vikt? Ja tack!
Imorgon är det skolfoto och jag har sån sjuk ångest över det hela, har inget att ha på mig för det första. För det andra spelar det ingen roll om jag gör mig i ordning innan skolan imorgon, innan vilken skoldag som helst egentligen, eftersom att jag ändå ser ut som skit.
Som ni kanske märker är mitt självförtroende totalt i botten och jag önskar faktiskt att jag bara vore död för stunden. Men eftersom att jag älskar livet av någon konstig anledning (eftersom att livet verkar hata mig) så kommer jag att vandra kvar tills jag blir gammal och sådär sjukt gulligt grå i håret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: