A N T O N I A

schools out for the summer?.

Kategori: allt möjligt

Sitter i skolan och jobbar med en typ fet fotouppgift. Vi skulle nämligen fota spår i vardagen, försöka fånga "jaget" och sedan skall vi göra en utställning med dessa bilder i vår media-korridor. Inget vill funka för mig och alla har så sjukt mycket finare bilder än mig, jag skäms ju över vad jag lyckats knäppa. Alla kommer mobba sönder mina bilder, plus att nästan alla har svartvita bilder? Jag har färg på mina bilder, mobbad tjej. Bjuder er på en oklar InDesign-mall av hur det kommer att se ut. Det ska även sitta en porträttbild bredvid som visar att det är jag som gjort det hela, vill inte det. Haha. Ursäkta det dåliga formatet men bara JPEG-bilder som ville funka, lagg.



Kommentarer

  • popluggen säger:

    tack hehe. men din var ju inte ful heller

    2009-10-06 | 13:33:45
    Bloggadress: http://nanana.blogg.se/
  • Paparazzibecka säger:

    Hejsan. Hoppas allt är bra med dig.

    Jag är med och tävlar på Veckoreyns Blog awards 2009 och undrar om du skulle vilja hjälpa mig att vinna eller i alla fall komma till Top 20.

    Det är bara att gå in på denna länken: http://www.tv4.se/1.1173520?i=214 och sedan röstar du på mig: Rebecka -paparazzibecka Gustafsson.

    Om du hjälper mig upp mot toppen lovar jag att visa och dela med mig av resultatet och allt jag upplevt där på både min blogg, facebook och bilddagboken.se

    Det är det väll värt?

    Så kom igen och rösta.

    Ha en fortsatt fin dag.

    p.s. snygg bild i headern, va ska det förestllA? (:

    Kram ((:

    2009-10-06 | 16:26:29
    Bloggadress: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: