A N T O N I A

"själv tror jag starkt att jag har utvecklat hjärnceller."

Kategori: allt möjligt

Sitter och ser på Watchmen just nu, men jag är inte på humör för att se en sådan film. Jag sov inget i natt, fan om det börjar nu igen, alla dessa sömnlösa nätter. Min hjärna är helt off när jag inte får sova, och jag har sjuka humörsvängningar (stava). Stackars Cecilia, lackade lagomt på henne idag över världens minsta sak, hoppas att hon inte tog åt sig allt för mycket av det.
Nej, nu ska jag mysa ner mig ordentligt i soffan och titta på något som är mer i smak med min hjärnas ork just nu, Kenny Begins!

varför minns jag dig så väl, varför raderar jag dig inte bara så som du raderade mig? jag kan inte sova för att jag minns dig allt för väl, jag kan till och med känna dig. jag känner fortfarande din varma hud under min hand, känner hur ditt hår kittlar mig mot armarna. jag kan känna hur du ryser när jag kittlar dig i nacken och den trygga känslan som fyllde mig när du höll om mig. jag vill bara glömma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: