A N T O N I A

Time toooo say goodbye.

Kategori: allt möjligt


Gårdagen spenderades hemma hos Johaanna med en miljon kilo godis och lite läsk. Tittade på ensam mamma söker, körslaget och little miss sunshine. Kan ju inte bli bättre.
Julia lockade mitt hår, först fick jag panik över hur jag såg ut. Hade tappat all självförtroende som jag hade haft på morgonen och förmiddagen. Men de var som de sa, att jag bara är ovan. För nu ser det bara lite cp ut, men känns inte så hemskt som det gjorde igår.
Dagens planer blir nog att sola, fixa klart glitterängels bloggdesign och sedan laga mat med mamma. Shit har fortfarande inte fattat att mamma ska vara borta HELA nästa vecka, just när jag har höstlov, det suger hårt. Kommer att sakna henne sjukt mycket och haha, pappa ska laga mat? Jo men tjena, kommer ju att gå bra. Tror att jag tar över den rollen. Annars blir det en såndär fin meny med pizza/kebab varannan dag. Haha.
Imorgon ska jag jobba, disco för miniorer. Ska bli så sjukt kul, de är ju så söta.

För tillfället lyssnar jag på dessa två låtar. Tycker mer om den engelska versionen, kanske för att det är den som är i början av blades of glory? Haha. Men båda är värda att höra.

engelska
<
italienska <


Min kavaj är inte lortig eller har mjäll på sig. Det är tyget som ser ut så i blixt, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: