A N T O N I A

vare regn

Kategori: allt möjligt

Åh jag är så sjukt glad, jag är hemma och sjuk idag igen. YES!
Hejhej ironi, hatar att vara sjuk. Ni vet såna där hemska förkylningsblåsor man brukar få i munnen och ibland på tungan? Jag har lyckats fått såna i halsen, AJ säger jag bara.
Inte nog med att jag är sjuk, igår var det jättefint väder som gjorde att man blev sjukt less på allt för att man inte kunde gå ut och fota. Idag regnar det, vilket gör mig mer nere än jag redan är.
Mitt fotosug från igår höll i sig även idag, så jag gjorde några få försök till att fota. Efter att ha fotat ett tag känner jag att alla bilder suger. Dum som jag är har jag inte ändrat inställningar. När jag märkte mitt misstag var det alldeles för mörkt ute för att ta nya bilder. Snacka om att man känner att turen är på ens sida.
Mamma förgyllde dock min dag en smula, över sms, haha.

Mamma: Hej, hur mår du idag?
Jag: Fortfarande förkyld och magen är cp :c
Mamma: Vad är det med magen?
Jag: Men. Den krånglar för att uttrycka sig fint. Haha när lärde du dig att smsa? :)
Mamma: Det var innan du föddes


Haha, ajaj dissen där kände jag. Som tur är har inte mamma lärt sig att uttrycka sig efter en diss, som min pappa gjorde. Haha sjukt jobbig. Han drog en diss och sedan skrek han ÅÅH DISSEN eller HAHA DISSAAAAD!!
Normal pappa? Jo fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: