A N T O N I A

you know what?.

Kategori: allt möjligt

Städningen gick ju, fint. hosthost. Jag har stor lust att ringa Rent hus och be dem om lite hjälp på traven, haha. Imorgon blir det i alla fall att dra till Valbo med mamma efter skolan, kanske kan få ett par skor om jag har tur, haha.
På tisdag får jag försöka ta tag i städningen på riktigt. Så fort jag städat klart ska jag måla klart de två omålade väggarna och sedan blir det att jaga en fin antik fotölj. När allt det är klart är det bara att pynta. Ska få en sjukt fin lampot (golvlampa) av mamma, så det gäller att hitta en snygg skärm. Vi har en likadan fast bordslampa också, funderar på om jag ska ha den eller inte. Ska nog införskaffa en tv också, så att jag slipper tjocka ut mamma och pappa ur vardagsrummet så fort en enda kompis ska hit, haha.
Nej, nu ska jag dricka litervis med te och äta pepparkakor. Det är ju nästan vinter ute och då är det väl nästan jul också. Eller?

Kommentarer

  • ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥ säger:

    Godmorgon! Jag vill bara säga att du har tyvärr inte gått vidare till röstning i veckansblogg hos mig. Men om 2-3 dagar kommer en ny så då kan du pröva din lycka igen.

    Allt bra med dig idag?

    2009-10-05 | 11:02:38
    Bloggadress: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här: