A N T O N I A

en ynklig rad av fotspår, en okänd kontinent,.

Kategori: allt möjligt


jag har en sak att erkänna.
jag älskar fina saker.

sitter och degar i soffan, mår typ inte fett bäst.
fick nyligen syn på mitt "jönssonligan-jakten på mjölner" som låg och skräpade på skrivbordet.
jag fick en sådan sjuk lust att spela det, men när jag öppnade fodralet så var det tomt.
då slog det mig att det inte spelade någon roll vart skivan är, för min dator har damp och vägrar acceptera att jag vill spela gamla spel ibland.
och även om jag får det att börja funka så laggar det i någon av städerna, minns inte vilken, men det typ låser sig och vill inte funka att klicka där man ska klicka.
nu fick jag även lust att titta på alla filmerna också.
jaja, ska nog sova bort förkylningen efter några liter med te och honung,.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: