A N T O N I A

fetaste fetordet är fetbäst,.

Kategori: allt möjligt


gårdagens kväll spenderades hos sara, var meningen att vi skulle se film men slutade med att vi bara pratade. haha.

dagens kväll spenderades hos frida, satt ute och snackade, fett chill.
var skönt att prata med folk som man inte längre ser, som man annars såg dagligen.
alla ville typ hem astidigt för att de var trötta, så jag hängde med hem jag också.
satt mig framför tvn med mamma och snackade, tittade lite på klippen från utsparken, hon dog.
såg slutet av forest gump med mamma också, båda grät vi som små barn. typ världens bästa film.

Nu har jag precis precis gjort mig klar för att sova.
bjuder på fetaste bilden, tagen inne på fetaste badrummet med fetaste sovtröjan.
miljötinget-08. tack för skönaste sovtröjan i mitt liv, hahaha. färgen klär mig dessutom, eller nåt.
den ska lätt med i väskan om jag åker någonstans.



förlåt att jag kladdade över munnen, men fetaste fulminen bjuder jag inte på. haha.
ingen ser tröttringarna under ögonen heller, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: