A N T O N I A

helg i snabba drag,.

Kategori: allt möjligt

Fredag
Tänkte inte vara med någon. Men sedan spenderades kvällen i alla fall med Hanna, det var mysigt.
Såg på idol, tjockade läsk och chips. Såg på natt på museet, försökte i alla fall. Vi pratade nog mest bort all tid, skrek av glädje när Dunja inte gick vidare (förlåt ni som tyckte om henne), blev fett chokade när man får rösta om Calle eller Pjotr ska vidare. Heja Calle.

Lördag
Drog ner på stan med Johanna och Maria, tjocka fika som var sjukt god. Drog sedan vidare och hämtade upp byxor och film, Kenny Starfighter!<3
Drog till ica och köpte pizza, åkte hem fixade pizza. Åt pizza, snackade.
Sedan blev det film, efter filmen satt vi ute på altan och pratade. Johanna är king på att fixa med gasolvärmare, för er som ville veta det. Retards som vi är tog vi ut dynorna och la oss utomhus på altanen, tittade på stjärnorna typ hur länge som helst. Maria smarthuvud tappade mobilen och fick fläskläpp. Vi såg en miljon sateliter och en halvmiljon stjärnfall, allt var så jävla vackert.
Lämnade av Maria som inte ville gå själv hem i mörkret, på vägen hem igen sket jag och Johanna ner oss när en lampa blinkade sådär äckligt. Väl hemma poppade vi popcorn och tittade på Kalle och chokladfabriken, somnade. Blev väckta av mamma när hon kom hem, filmen var redan slut. Jag missade typ hela filmen, fett ledsen.

Söndag
Spelat sims hela dagen, sjukt skönt. Aslänge sedan, haha fattar inte hur folk kan hata det? Jag kan spela det flera timmar i streck. Skulle fixa roxys blogg, men hon var inte inne när jag hade tid, så den blev inte fixad idag heller. Får såna feta skuldkänslor när jag inte gör det som jag lovat henne. Men bara för att jag älskar henne så sjukt mycket så ska jag försöka hinna börja i alla fall efter skolan imorgon, och innan KU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: