A N T O N I A

I had to find you, tell you I need you,.

Kategori: allt möjligt

Jag har inte sovit på tre dygn nu. Det syns, det märks, det känns.
Min hy är äcklig, blek och finnig. Mitt humör pendlar konstant. Min kropp bär inte längre.
Idag innan dansen höll jag på att ramla ihop totalt, min kropp blev helt matt, ögonen rullade bakåt och huvudet föll ner i skrivbordet. Jag skulle göra vad som helst för att sova, men jag kan inte.
Jag vet inte varför heller, allt suger så jävla hårt.
Jag vill socialdricka mig flummig på något gott vin, skära armarna av mig och dansa tills jag säckar ihop till världens bästa musik. Världen snurar sakta runt mig just nu, jag vill att den ska snurra fort.

Om ni inte märkt det så behöver jag alla mina vänner just nu, annars orkar jag inget, jag kommer att säcka ihop totalt utan er. Jag älskar er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: