A N T O N I A

överseriösa, not,.

Kategori: allt möjligt


dagens skoldag.
haft karaktär på förmiddagen där vi delades in i grupper för att analysera musikvideos och sedan komma på idéer för att spela in en egen.
vår grupp har skönaste idén lätt!

maria och emelie testade peruker och random kläder som fick mig och linda att skratta fram magrutor.
samtidigt som vi skrattade oss illamående så försökte vi komma fram till en idé.
alla hade sina egna förslag men vi kom sedan fram till ett gemensamt som alla verkade skapligt nöjd med.
maria drog i alla fall skönaste kommentaren när hon tog på sig en vit peruk: i like my korkscrews.
linda och jag dog.

på eftermiddagen hade vi multimedia.
i början försökte vi alla att jobba.
efter ett tag jobbade typ ingen, vi var så sjukt trötta allihopa.
linda började skratta så att hon grät när jag gjorde det sjukaste och mest IQ-befriade i världshistorien.
jag skulle klippa ihop mig och en random snubbe på bild.
jag var tvungen att ha ett högupplöst foto för att få ett bra resultat.
jag tänkte 'vilken kille skulle jag vilja träffa?.. JESUS!'
dum som jag är letar jag högupplösta foton på jesus.. PÅ JESUS?
MÄNNISKAN LEVDE LÅNGT INNAN KAMERANS TID?
VI VET INTE ENS OM HAN FANNS?
shit antonia, vad hände med din hjärna vid det tillfället?
lektionen slutade med att andreas asgarvade så att alla andra började garva.
sedan stod vi mest och körde stirrleken.. eller heter den det?

just nu sitter jag här och hatar svenska hollywood-fruar.
sedan blir det att börja tänka på vad jag ska ha imorgon och sedan sova.
eller, först blir det att ringa mamma och snacka med anton.
NATT!

(här ska det vara en sign men den dampar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: