A N T O N I A

räääserbajs,.

Kategori: allt möjligt

Skoldagen var helt okej idag. Och tro det eller ej, men jag var i tid trots att jag försov mig.
Från och med nu ska jag försöka vara sådär duktig av mig som jag kan vara ibland. Jag ska nämligen försöka skriva med stor bokstav och såna saker. Men i alla fall.
Skoldagen idag började med matteprov, vilket jag tror att jag failade ganska hårt på. Alla håller tummarna att jag får G i alla fall. Kom ut nästan sist, runt klockan 11.40, och hittade på Lina som jag satt mig och pratade med.
Sedan drog vi till badhuset för att jag var tvungen att fixa mitt badhuskort. Vilka ser vi inte stå där om inte hela Jernvallenshögstadie!? Maria och jag gick raka vägen till Gunilla och kramade henne, och hon har min skalle kvar, askalas. Ska typ åka till skolan och göra klart den. Haha, har jättelite kvar, ska bara måla den med silverfärg. Assegt att jag inte hann det förra terminen. Och för er som vill veta hur fin min bild blev.. JAG SER UT SOM EN GUBBE 55+ HAHA! Alla höll med, det kan inte vara ett bra tecken?

Efter lunch hade vi svenska, vi skulle skriva PM.
Marre, Maria (eplemooos) och jag satt och asgarvade hela tiden, kom med helt sjuka idéer om vad man skulle skriva om. Tillexempel: hur man skaffar konkelbär, hur man slår ner en tant och sedan tar hennes handväska, hur man skriver ett bra PM, hur man gör chokladpudding, hur man blir i magen av chokladpudding och vad man gör efter man ätit chokladpudding. Av någon konstig anledning snackade vi om chokladpudding och Marre sa att hon inte kan äta det. Eftersom att det var rätt hög ljudnivå i klassrummet så småskrek vi för att höra varandra. Just precis när klassen av någon anledning blir helt tyst råkar hon skrika: JAG BAJSAR...
HAHAHAHHAA.
Hon hejdade sig snabbt, men alla lyckades höra det, alla tittade på Marre, alla skrattade.
LYCKAT!

Idag är dansen inställd, rätt bra ändå trots att jag har världens lust att dansa. Det är bra, för jag är förkyld och för att det är idol. Haha, är det bara jag eller är idol askul just nu?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: