A N T O N I A

the time we had,.

Kategori: musik

Idag blev det inget långt inlägg med djupa tankar, jag vet inte varför heller.

Jag vet ingenting längre, allt jag vet är att jag lever, knappt det. Om jag kunde skulle jag sjunka undan in bland skuggorna ett tag, komma tillbaka om ett år eller två.
Jag skulle inte vilja missa studenten i alla fall, det skulle ju vara sorgligt. Balen är också viktig, men jag lär ju få gå ensam på den. Jag kom just fram till att jag ser ut som en P12'a, kanske därför ingen tycker om mig som mer än en vän. Lilla Antonia Fahlander, P12.. Nej usch och fy.
Föresten, sen när är P12'a ett mobbord? haha, kom just att tänka på det.

Nej nu ska jag antagligen dricka te med mamma, duscha och sedan sova.
Imorgon börjar jag 8.20 och det suger. Så nu lyssnar vi på jordens kanske bästa låt. Videon är också jättefin. Allt sätter sig precis där det ska i hjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: