A N T O N I A

dokumentx2+antonia=olösbart,.

Kategori: allt möjligt


kom nyss hem från skolan, hade svenska och datakunskap idag.
känns bra att jag fattade noll av ordförståelsen, drog på ett leende och låtsades som om jag fattade precis vad alla orden betydde.
på datakunskapen jobbar vi med nån sjuk övning som man fattar noll av i word.
lyckad som jag är fick jag in två dokument i ett?
inte ens vår lärare förstod vad jag hade gjort.
han satte sig ned bredvid mig med ett: haha oj, det här ser spännande ut!
LYCKAT ANTONIA!
inte ens din lärare vet vad du har gjort, haha.
det hela slutade med att allt blev kattskit och typ, förstördes.
men jag slipper i alla fall göra om allt, får fortsätta där jag var.

nu sover min arm så den gör lite vad den känner för.
så nu blir det sova och sedan glass och tv.
hörs!



Kommentarer

  • popluggen säger:

    haha ja, vi är klassens awesome-people :D

    2009-09-05 | 13:12:40
    Bloggadress: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: