A N T O N I A

oh, i think i went to church,.

Kategori: allt möjligt


helgen spenderades hemma hos anton.
mamma och pappa körde ner mig till honom, ju närmare vi kom desto mer nervös och illamående blev jag.
väl framme kunde jag inte sluta le. även om jag slutade le på mina läppar efter ett tag så kunde jag inte sluta le inombords.
och alla ni som frågat vad vigjorde, tänker inte skriva vad vi gjort, det får ni själva hitta på, haha.
tänkte bara säga att det är den mysigaste människan jag träffat.
jag har iaf haft det trevligt, även om vi inte bytte så många ord så hade jag det asbra.
jag kan fortfarande känna din arm runt mig, mina händer som kliar över din rygg,.
känns kul att jag var osminkad helta tiden och att mitt hår var äckligt.
stackars anton, fick se min fula äckliga sida. ångrar nu i efterhand att jag inte fixade mig varje morgon.
tågresan hem gick bra i alla fall, förutom att när jag skulle byta tåg i sala så var tåget jag kom med försenat så att jag fick springa till min vagn, som självklart var längst bak, haha fail.
sedan så fatta jag noll i uppsala, men hittade rätt spår tillslut.

pappa hämtade mig i gävle så drog vi till bj och röstade i kyrkovalet.
jag var tydligen näst yngsta som röstat.
haha tanten när hon läste mitt nummer, hon typ skrek det, hon trodde att jag var yngst.
men sen kom hanna, förstörde allt.
hon är ju yngre än mig :(
hahaha, söthanna<3

nu blir det tv en kort stund, sedan dusch och sen rakt ner i sängen och sova ruggigt länge,.

-braindead


Kommentarer


Kommentera inlägget här: