A N T O N I A

monoton und minimal.

Kategori: allt möjligt

Alltså det här är fan inte sant. Jag såg inte Saving private ryan igår heller. Hittade inte filmen, dog lite.
Såg på The Pianist istället, trodde att jag skulle gråta ihjäl mig men det gjorde jag inte. Eller jo, på slutet. Dog. Tysken som hjälper honom, ger honom mat. Dog igen.
Sedan blev det att se Gustaf 2, kände mig lagomt nörd där jag satt i soffan och hängde med som en tok i filmen, haha.
Efter Gustaf blev det The notebook, dog. Älskar den. Undrar hur många gånger jag sett den nu, undrar hur många gånger jag dött. Undrar hur många gånger jag skrikit att Ryan Gosling är snygg under filmens gång..

Nej nu ska jag dunka tysk synthmusik och känna att livet inte leker så som det borde nu på våren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: