A N T O N I A

ute på gatan tänds ljusen igen, fast jag har inte kommit upp ur min säng.

Kategori: allt möjligt

Idag är jag home from school och känner mig jättetuff, eller så inte. Sitter just nu och känner jättesexig i svart linne, svarta mjukisar och röda strumpor. Kände för att slå ett slag för emofärgerna igen.
Mitt hår är äckligt och jag borde duscha, men jag löste det hela med en svart mössa, mer svart haha.
Sitter och spelar parken för att finna lite inspiration inför skapande verksamhets-arbetet, men det är tomt i huvudet på mig, inte så ovanligt direkt.
Men är ganska säker nu att jag ska välja åt helvete med himlen i alla fall, nästan i alla fall. Annars kör jag på lite mcr, det var ju ett tag sedan nu, haha.

Åhåj det är jasper,
Åh ett brev från havet kommer till dig.
Åhåj det är jasper,
Vad som händer här för emma och mig.

Barnprogram är det bästa att se på morgonen tror jag, ödsla de få hjärnceller man har för stunden. Underbart.
Hm, borde det inte vara ett om före vad som händer delen? Haha, åh i-landsprblem att inte kunna låttexter till barnprogrammen.
Nej nu ska jag trycka i mig frukost då min mage gör uppror och låter mer än en viskande polack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: