A N T O N I A

en bra start på HT-10.

Kategori: allt möjligt

Känner mig hemsk bara för att jag inte har uppdaterat, men samtidigt visar det en annan sak.. Jag har ett jävla bra liv som jag njuter av.
Nej nu låter jag påhoppande, som om alla som sitter vid datorn inte har något liv, vilket de givetvis har!
Skolan har börjat, solen leker kuragömma och det börjar bli kallt. Med andra ord, det är höst.

Idag fick vi se de nya datorerna (läs: MACCCCCCCCCC!) i redigeringarna. Dog.
Alla satt och spårade i photo booth istället för att göra den egentliga uppgiften vi fick. Känns bra. Känns som om vi aldrig kommer att jobba utan bara sitta och ha damp, som om det inte redan vore nog med damp i redigeringen?


Extremt små skärmar alltså, vet inte om vi kommer att överleva. Man ser ju inte vad det står liksom.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Asså fyfan! Våra skärmar skulle se fjutiga ut bervid en såndär :o

    2010-08-23 | 18:12:17
  • E M E L I E [FOTO&ROCK N' ROLL] säger:

    sv; Taaack Antonia :) Jag använder Photoshop! :D

    2010-08-23 | 18:21:54
    Bloggadress: http://emelieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här: