A N T O N I A

funderare - kill-/tjejstökiga rum.

Kategori: funderare

Jag kom precis att tänka på en sak nu medan jag städar mitt rum.
När en tjejs rum börjar bli stökigt och allmänt vidrigt och hon känner att hon måste städa så består minst 50% av stökigheten till kläder. Rena som smutsiga. Provade som oprovade. Även saker som smink, sminkservetter, parfymer, hudkrämer, hårvårdsprodukter osvosv. Det är helt sjukt. Idag måste det ha varit minst 65% kläder i mitt rum som bidrog till stökigheten (ord?).
När en killes rum är stökigt.. vad består det av då? Det enda jag kan komma att tänka på är smutstvätt och sportprylar (hej fördomar!). Eller har killar helt enkelt aldrig stökigt på sina rum?

Är det någon som har en aning eller kommer jag inte att få veta det här utan att ta till drastiska åtgärder så som inbrott i killrum?...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: