A N T O N I A

in to the wild.

Kategori: allt möjligt

Snart ska jag ge mig av ut i skogen och leka rövare, hihi. Nej då det ska jag inte, jag ska iväg med mitt lilla filmgäng och spela in en trailer i skogen. Håll tummarna att det går bra och att det blir bra.
Sitter just nu och undrar vad jag ska ha på mig. Tvätta håret skiter jag i fast det ser ut som om att man kan bre en macka i håret på mig. Duschar hellre när jag kommer hem efter att ha rullat mig i skit i skogen. Inte bokstavlig skit.
Jag funderar dock fortfarande om jag ska ha den svarta häxperuken med en sådär 10 svåra år på nacken. Vet inte ens om den finns kvar, men det tror jag. Sen håller hela världen tummarna för att det går att fixa ögonen i datorn. Jag vill se vidrig ut. Inte typ "Hej jag heter Antonia och bor här i skogen och sköter om hästar..."

Jag taggar mest till stunden då vi ska lägga på ljuden till filmen, haha åh.
Nej nu ska jag gå och fixa mig, packa lite och så. Båda batterierna har jag laddat också. Fan va bra jag är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: