A N T O N I A

sextonfemtiotre.

Kategori: allt möjligt

Gårdagen skulle bjuda på bad, men då det var titanic (kallt) i vattnet slutade det med att vi satt på handdukarna och frös. Var kom den plötsliga värmen ifrån som nu helt plötsligt övergått till kyla igen?

Idag har man väl mest fördrivit tiden med att sola efter ett misslyckat försök till att gå upp tidigt för att vända tillbaka dygnet. En del börjar ju skolan nu på onsdag, kul..
Är det bara jag eller blåser det utav bara den ute?
När jag idag låg ute i ett halvsovande stadie och stektes lite lagomt hörde jag tom vinden vissla mellan husen. När hörde man det sist liksom? Typ när man gick på dagis, haha nej men det är helt sjukt. Det värsta är att man tänker "Hej det är kallt, nu blir jag inte så solbränd". Tvärt om. Känner redan nu att det svider lite på ryggen, trots min överdrivet höga solskydsfaktor (enligt andra).
Jag är så hungrig att jag kan dö just nu känns det som, längtar tills mamma kommer hem och lagar mat. Längtar tills det blir kväll och man ser hur brun man har blivit. Dock kommer jag typ att ha återtagit den beigea (stava?) färgen som jag hade i början av lovet efter att ha stekt som en gnu i solen. Kommer ju i alla fall inte att vara brun, speciellt inte på sidorna av kroppen. Jag fattar inte hur folk kan vara brun där? Jag blir kritvit på sidorna, jämt. Och typ på benen, har alltid vita ben. Sött!

Nu ska jag ta och återvända till min kära bok skriven av världens bästa John ajvide lindqvist och inte vara kontaktbar förrän jag själv känner det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: