A N T O N I A

the last song.. day!.

Kategori: allt möjligt

Imorgon börjar skolan igen och jag känner en smula ångest växa sig allt större i bröstet när jag tänker på det. Jag kommer inte palla läsa både matte B och historia A. Vad tänkte jag med? Känns bra att man inte gör det hela själv utan att man har några fler i klassen som ska läsa det, sitter i samma båt så att säga.
Vad gör jag då på sista lovdagen? Hur tar jag vara på den?
Ja jag tänkte ju sola men de planerna var det vara att kasta ner i Sverkers röda soptunna då det varit heltäckande moln på himlen konstant sedan jag klev upp ur sängen. Istället har jag nu satt mig vid pappas dator (orkar inte starta min egna) och spelar robot unicorn attack hela dagen typ. Känns bra att jag tar vara på de sista timmarna av lovet.

Idag kommer Annika hem också, är fett ledsen i ögat att inte hinken (annikas hamster) följer med. Jag lovar er, har aldrig sett en sötare och dummare hamster i hela mitt liv. Skitmysig!

Nej nu ska jag fortsätta att nörda RUA (förkortningskungen antonia!) och sedan övergå i trans och läsa lite JAL (John Ajvide Lindqvist, förkortningskungen slår till igen!)

HAREBRA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: