A N T O N I A

all the small things.

Kategori: allt möjligt

Det är helt sjukt hur man kan störa sig på så små saker här i livet.
Just nu är jag skitirriterad för att så fort jag ska ta en liten paus i pluggandet har det gått minst 20 minuter, VART TAR TIDEN VÄGEN!!!

Sedan kan mina föräldrar verkligen göra en tokig. Som nyss gick min pappa förbi mitt rum och han MÅSTE säga godnatt. Vet inte hur länge han stod i dörren innan jag märkte honom men han hann i alla fall bli så lagomt irriterad att han stod och slog i dörren för att jag skulle höra honom.
Snälla lilla pappa, måste du ha ett godnatt tillbaka varje kväll, kan du inte sova annars eller vad är det frågan om?

Nej fyfan, nu börjar jag få svårt att andas av all panik inför imorgon. Börjar må illa också. Men jag måste göra det, vill ha en sak borta från högen av uppgifter i skolan.
Håll tummarna att jag klarar G i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: