A N T O N I A

chacha gud.

Kategori: allt möjligt

Chill att vara ledig idag, dock måste jag plugga sönder, duscha i några år och fota allt och inget för att ha en bild till imorgon.
Just nu degar jag i soffan, trycker i mig pepparkakor och läser Barn skriver till gud medan svampbob rullar på tvn i bakgrunden. Delar med mig av några av de bästa, och nej det är inte jag som stavar fel. Det är barnen.

KÄRE GUD
MIN PAPPA ÄR VÄLDIGT SMART.
HAN KANSKE KAN HJÄLPA DEJ
KALLE

Käre Gud
Din bok är rätt frän. Jag gillar science fiction.
Du hade hemskt bra idéer och jag skulle vilja veta hur du kom på allt.
din läsare
Jimmy

Kära Gud,
Menade du verkligen att girafer skulle se ut så där eller var det en olycka?
Maria

Gode Gud
Det finns ingen som vill leka med en om man är tjock.
Märtha

Käre Gud
Vart kommer alla mäniskor ifrån?
Jag hoppas att du förklarar bättre än pappa.
Valter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: