A N T O N I A

justsleep.

Kategori: allt möjligt

För att passa i alla kläder måste man typ vara smal, samtidigt som jag ens orkar tänka en så idiotisk tanke trycker jag i mig ännu några hundra skumtomtar. Men det hör julen till att äta och äta och äta. I alla fall enligt mig, ingen jul utan att få äta allt man vill.

Mina sovtider är helt sjuka. Igår var jag dödstrött vid halv åtta och somnade i soffan. Vaknade en timme senare och fick ångest. Sov vid elva igen och vaknade vid tolv, la mig i sängen och somnade direkt igen. Vaknade 8.17 idag. Inte okej, haha.
Har nog drömt världens konstigaste och jobbigaste drömmar de senaste nätterna också. Inte ett dugg roliga, får bara sjuk ångest när jag vaknar. Som när jag drömde att jag klippt mig som September. Det är skitfint, men jag vill ju testa att ha långt hår nu. Fyfan va hemskt det var.

Idag blir det att plugga ihjäl sig inför provet imorgon. Vill inte, har redan ångest. Inte okej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: