A N T O N I A

sjuk-kujs.

Kategori: allt möjligt

Mår så extremt dåligt.
Tänkte inte skriva en hel bok utan bara säga varför det är så tyst här.
Har bara legat och sovit hela dagarna, helt seriöst. Har på mig tights, mjukisar, strumpor, raggsockor, t-shirt och tjocktröja och lindar sen in mig i både filt och täcke. Sen sover jag i timmar.
Vaknar till då och då för att jag inte kan andas med näsan och får istället andas med munnen, blir jättetorr och mår illa.

Har lyckats tagit mig till tvn, tittar på project runway. Jag hatar Wendy, hon är äcklig. Både i utseende och som person.

Måste bara nämna en sak till innan jag går och sover igen. Hur jävla lyckat är det att bli så sjuk att man inte orkar något precis innan man har två feta arbeten att lämna in i skolan. Fan.
Jag lyckas alltid med allt känns det som.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: