A N T O N I A

en kväll på media.

Kategori: allt möjligt

Idag sov jag till 10.30.. Okej, jag vaknade klockan 8.06 av mig själv, men tvingade mig själv att somna om.
Gick upp och åt en bra frukost för en gångs skull, fil och typ "nyttiga flingor". Tog en lång dusch, typ en och en halv timme, finns inget bättre.

Pappa kom förbi och hämtade mig och sedan drog vi till media för lite föräldrarmöte. Känns bra att vår musikvideo var så bra (överdrivet stolt tjej). Alla hade damp och allt var lagomt flum.
Drog hem och var extremt arg i bilen på väg hem, blev allt mer småtjurig när jag kom på att jag måste laga mat och vara skithungrig samtidigt. Fixade köttfärssås och övertalade pappa att laga makaroner, gick ju jättebra. Hosthost.

Ingenting går på tv ikväll, snacka om I-lands problem, får sova tidigt och hoppas att jag inte sett fel på tablån och missar nåt skitbra.


Söt, tjock, sliten tjej. Ah fast näe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: