A N T O N I A

hei, heido, random.

Kategori: allt möjligt

Jag mår illa över att jag har varit så extremt dålig på att blogga den senaste tiden men kan slänga ihop lite snabbt vad den senaste tiden innehållt och sedan kanske jag är så snäll att jag kör ett långt inlägg ifrån igår.

klippt håret på annika, färgat håret på annika, varit sjuk, fått dödsångest av allt det sjuka, sovit, ätit mig riktigt rund om magen, mobbat en bil, räddat människan i bilen vi just mobbat, fått mobilen inblandad i 112, lackat på mamma, lackat på pappa, lagat tacos, dött åt parodier på youtube, varit extremt skabbig i utseendet, köpt mina skor jag suktat efter i ett år, lackat på annika, sett på en miljon filmer, spelat spel, lyssnat sönder öronen på musik, inte suttit vid datorn på riktigt förrän nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: